divendres, 8 de maig del 2009

PDF.CAMP

Concentració:

divendres 15 de maig - 19:00 hores - davant de l’estació de ferrocarril de Reus

Viatge reivindicatiu 

Tarragona-Reus-Mòra:

dissabte 13 de juny - sortida a les 10:07 de l’estació de ferrocarril de Tarragona

Caminada per un ferrocarril públic de qualitat:

diumenge 5 de juliol - Línia Reus-Roda

A LES USUARIES I USUARIS, LEGÍTIMS PROPIETARIS DEL FERROCARRIL

El Camp de Tarragona es troba en unes condicions precàries de mobilitat. Les infrastructures ferroviàries realitzades i les proposades a curt termini no responen a les necessitats reals de la població. Per altre banda, els governs europeus han tendit a cedir davant els grans interessos privats portant a terme polítiques de traspàs de la gestió dels serveis públics cap al mercat privat. Les negatives conseqüències d’aquest model de gestió són previsibles:

l   Reducció d’inversions a costa de la seguretat 

l   Augment de les tarifes i increment del cost públic

l   Degradació de la qualitat del servei

L’ALTERNATIVA D’UN FERROCARRIL PÚBLIC, SOCIAL, SEGUR I SOSTENIBLE

l   PÚBLIC: Orientat a la satisfacció de les necessitats de transport de les persones.

l   SEGUR: Amb la seguretat com a primer criteri, no subordinat a cap altre.

l   SOSTENIBLE: Que prioritzi el respecte pel medi ambient.

l   ASSEQUIBLE: Amb tarifes que garanteixin l’accés al conjunt de la ciutadania.

l   ACCESSIBLE: Atent a les persones amb mobilitat reduïda, cotxes de nens, bicicletes i equipatges.

l   DE QUALITAT: Que sigui respectuós amb l’usuari i que mantingui personal necessari (tant als trens com a les estacions de les comarques de Tarragona) per a una adequada atenció al públic: informació, venda de bitllets, seguretat, sales d’espera, etc.

l   DIGNE: Amb una dotació suficient de recursos per a l’adequació dels edificis de viatges.

l   EFICAÇ: Priotitzant la satisfacció de les necessitats de transport, augmentant la freqüència de trens de Mitjana i Llarga Distància i la coherència d’horaris, facilitant una millor vertebració del territori.

 Per avançar en aquest model, reclamem, com a mesures urgents:

l   La triplicació dels trens de Mitjana Distància fins a Flix i Montblanc i la duplicació dels trens de Tortosa.

l   La reobertura immediata de la línia Reus-Roda de Barà, en ordre a la vertebració del Baix Gaià i la connexió ferroviària eficient de les comarques de Tarragona amb l’aeroport i l’estació de l’AVE, així com un by-pass de mercaderies perilloses que en l’actualitat realitzen els trajectes i maniobres pels nuclis urbans de Tarragona.

l   Implementar una xarxa de rodalies el Camp de Tarragona.

l   Millorar la prestació de serveis als usuaris/àries en les línies de ferrocarril convencional de Tarragona


UN FERROCARRIL DE TOTS I TOTES PER A TOTS I TOTES
MOVIMENT PER LA TERCERA REPÙBLICA !!!!
http://www.loquesomos.org/ // mp3 //
Centenars de milers d'exiliats, torturats i assassinats, han estat condemnats a l'oblit després de quaranta anys d'usurpació feixista del poder a Espanya. Trenta anys després d'aquella transició vergonyosa, ja és hora que tornem a tenir un veritable Estat de Dret.